2016年1月21日 星期四

清萊+清邁自駕遊。simcard & 租車


1月5日 - 1月12日 (清萊+清邁自駕遊8天之旅)

我地較少一月份出走外遊~今年老闆公司有人事變動

3月未必有假期~所以話提早少少去一轉..返黎先再算喎

2015年..尾果2次出走(布吉&沙巴)都係老闆欽點去既地方

其實我自己就想去長線d~但相對要用較多時間做research

今次得3個多月時間..籌備新旅程~唯有近近地返老家"泰國"

走走新地方..決定遊走泰北~展開"清萊+清邁自駕遊8天之旅"

* * * * * * * * * *

今次同樣經Expedia訂package~同一網站..再訂購其他酒店

航班方面..雖然亞航唔駛(+$)~但因為上次"沙巴"不愉快事件

自己未算完全下到啖氣~所以(+2xxx/位)..我都要揀返訂CX



1月5日(星期二..Day 1)~前一晚老闆個同事話送我地去機場

老闆話唔駛..打的都好方便~不過推都推唔到佢既熱誠

咁老闆話..是但囉! 由佢車我地去~朝早06:15黎到屋企樓下

06:50已經送我地去到機場~say bye後就去counter寄行李

星期日做左online check in~快手寄完行李..就要過關去閘口

時間唔多..07:25開始上機~我地乘坐CX聯營港龍航班(KA232)

香港 > 清邁~起飛時間08:05..直航機程3小時~準時起飛

今次雖然坐細機A320..左右兩排(各三座位)~但座位非常寬敞舒適

天氣唔太好..出門口就開始落毛毛雨~上到飛機都仲落緊

去到當地睇新聞..仲話香港掛"黃雨"呢
10:25 Landing~機場地方唔大
行李還未到..空檔時間出張4G simcard先

機場內counter直接幫客人換卡及setting

記得有d係取張free sim..再要自己top up

最緊要方便+費事出去搵! 我地揀400B/10days(夠晒用)

拎埋行李就去搵租車公司~今次租車都經Expedia
第一次試用SIXT~位置係機場內直行到尾domestic果邊

手續過程都幾耐..連取車接近半小時~但服務都好ok
原本訂Toyota Vios~upgrade左Honda City

check車過程專業~職員好有交帶(租車總消費 : $1890/7days)
第一站..清邁 > 清萊~淨車程約3小時
泰國路段本身好簡單~指示牌亦非常清晰

當然..出發前都要做功課~穩陣+安心好多


感恩! 整個旅程..天氣都非常極之好+全程好好陽光

1月氣溫約15-32度..早晚較冷~濕度偏低..好乾燥

雖然誘發少少氣管敏感~但氣候環境的確宜人
往清萊路段..設置好多路障~未必個個站有檢查

我地截查過一次~要停車查問+檢查passport & 國際駕駛執照
中途站..take a break+食個lunch
餃子魚肉湯
烤豬肉飯(+蛋)
餃子湯無乜特別~個飯好味..烤豬肉好香口(總消費:105B..約$23)
依張係清邁市free walk影既~假象係影拱門

其實左邊泰警做緊野~不停截查車輛/電單車

見好多人都被炒牌~電單車遊客最多

主要有d無戴頭盔/無國際駕駛執照
(待續)

6 則留言:

  1. 清萊笠.....早呀
    妳買卡果張相 好似影到係塊鏡咁 哈~~
    整埋d野再黎 等我呀~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一笠,好凍呀!要戴手套打字
      哈哈! 似咩! 果然係世界第一"P"

      刪除
  2. 謝謝妳真係立即update, 因為我3月easter 一行6人都去清邁, 所以好期待你介紹^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你耐心等候! 預祝你地旅途愉快^^

      刪除
  3. 清萊笠 我又來啦~
    我頭先食艇仔粥+炸兩 勁勁勁飽 @@

    講起呢日就傷心啦 唔等埋我就上機 我足足喺機場坐足8日等妳番呀~~~~~~
    泰國D烤豬肉真係好香 我都好鍾意食架~

    SIMCARD 呢家嘢 見到有就即買喇
    同埋妳地自駕遊 都唔好再嘥時間搵囉~~

    我去泰國呢 有時熱到唔想食嘢
    但一入到冷氣地方 胃口就番哂來 嘩哈哈哈哈~

    都唔明D人點解開電單車唔帶頭盔囉 唔覺危險嘅咩?!
    定因為天氣太熱 所以唔想帶呢?!


    回覆刪除
    回覆
    1. 凍笠..昨日我都食粥呀~食完即刻暖晒..不過好快又結冰
      衰啦你..遲到! 飛機唔等人架ma..下次早d啦!
      係呀~去到當地真係唔想再花時間搵simcard~都費事煩!
      哈哈! 你就特別誇張既~一入冷氣地方即刻胃口番來
      依家凍到成日想食熱野就真呀
      佢地以為唔捉ma~所以唔戴囉~好多真係連國際牌都唔做過去揸車
      所以抄牌都係自己攞黎~講真..好多外國人未必有電單車牌
      之前我地遇過~睇佢連架車既基本操作都唔識唔熟就知囉
      道路上遇到依d人超危險!

      刪除