2016年1月22日 星期五

清萊+清邁自駕遊。Rasa Boutique Hotel Chiang Rai


1月5日 - 1月12日 (清萊+清邁自駕遊8天之旅)

1月5日(星期二..Day 1)~早機由香港 > 清邁..機程3小時

落機再由清邁 > 清萊..淨車程3小時~中途break左2次

一次lunch..一次去Big C上儲備~而小break就去下洗手間

去到酒店已經16:00~酒店check in手續好簡單..樓層無lift

所以交由服務員代送行李上房~check out同樣叫佢地幫手

今個旅程..第一間酒店入住"Rasa Boutique Hotel Chiang Rai"
揀酒店既時候~已經好鐘意個設計..帶印度feel+多色彩

"Deluxe King Bed"雖然唔算好大~但地方乾淨光猛+整潔
老闆唔太鐘意..話間房細喎! (sorry! 因為佢無機會揀呢..哈哈)

清萊享受房間時間極少~以房間舒適度及價錢而言

旺季都只係$4xx/晚~我覺得超抵住囉(咁既價錢仲想點?)

同埋..好鐘意酒店每個角落佈置~真係好靚好鐘意
酒店服務都好唔錯~整體有禮貌..女服務員仲好好笑容

有日太夜返想吹頭~以為無風筒打去reception叫佢送黎

點知服務員入房搵比我地~原來我地d用品遮住左睇唔到

幾唔好意思! 佢仲好笑容+有禮貌話..有任何需要隨時再搵佢

洗手間的確係好細+有d殘舊~但熱水充足..好舒服
餐廳位置..分成兩邊~裝飾佈置好有心思








泳池位置及酒吧區





走廊盡頭係餐廳
通往房間樓層
夜晚仲有氣氛


活動休憩室..都好靚好鐘意呢


後門
餐廳內堂

酒店早餐食物唔多~但新鮮+好食

中間位置有沙律菜,生果,果汁,牛奶,麥片,乳酪等食物
"麵包區"只有白麵包/麥包~個彈跳式多士爐好鬼馬

見過有客人烘多士~烘完彈跳力十足..飛左落地下(哈哈)
朝早通常飲"石榴汁/洛神花"
唔少得..一杯回魂咖啡
我通常食多士..少少熱葷+生果
老闆就食肉骨茶, 粥品, 飯類

酒店位置方便~房間好舒適..每晚都瞓得好好

佈置設計又靚~早餐好食..服務好唔錯! 整體我好滿意




參考資料 :

Rasa Boutique Hotel Chiang Rai - http://rasaboutiquehotelchiangrai.com/index.php

11 則留言:

  1. Mi 妳覺得印度風嗎?
    我覺得好巴黎feel啊 嘩哈
    閃 ⋯
    得閒再慢慢欣賞

    回覆刪除
    回覆
    1. 細表..星期一早呀!
      哈哈! 太簡短..應該咁講
      我覺得床頭+房燈..仲有酒店外圍呢個圓拱項設計好印feel
      reception,休憩地方,餐廳反而好英倫風味呀

      刪除
  2. 五音不全笠 午安好~~
    我食完LUNCH喇 好飽~~
    落毛毛雨呀 應該都幾密添呀 出面白濛濛一片~~~~~~~~

    1. 呵 HK$4XX一晚酒店 真係唔好要求咁多
    但最緊要係乾淨同出入方便囉
    張床同床舖好靚呀 我鍾意呢D PATTERN 架笠笠~~
    個洗手間上半部份就VERY GOOD 但下半部份有D唔開胃 哈~~~~




    回覆刪除
    回覆
    1. 結冰笠..快d快d暖d啦! 就黎頂唔順啦我
      今日好天一日~又話有雨..真係煩!
      依間抵住啦~又唔係好似去馬代日日係酒店hea
      唔駛租貴房啦..係咪先? 洗手間就真係..差d啦! 哈哈

      刪除
  3. 2. 笠笠 呢間酒店餐廳同活動休憩室嘅裝飾佈置 我都好鍾意呀~~
    特別係活動休憩室嘅地磚 超級勁靚
    樓梯都貼到好靚 真係好花心思~~~~
    但我覺得最最最最靚係D燈 十級鍾意呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..笠子~入面佈置好靚~好英倫feel..可能加埋bear bear啦! 哈
      知你曼like依d燈啦~影果陣都諗起你呀..幾咁掛住你呢 33

      刪除
  4. 3. 我好鍾意放沙律個柜上面嘅柜桶仔 曾經想買 但格位太細
    真係唔知放咩好 所以放棄 lu~
    妳有無開黎睇下係咩來架?!
    可能係放pepper 都未定 哈~~
    4. 原來妳都食腸仔架 我好似好小見妳喺酒店食腸仔咁嘅
    屋企就見妳食得多 成包腸仔哂冷 好恐怖 哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠子..我唔會開囉~自己屋企咩! 哈哈
      早餐無咩食架~所以岩食既都食一件囉
      衰! 我阿e講完腸仔的故事~攪到我依家少食左好多腸啦
      屋企應該都少晒冷場面~你唔駛覺得恐怖啦卦!

      刪除
  5. 5. 阿喂第2碗係咩來架?! 貴"diu"?!
    6. 我好鍾意飲妳果杯咖啡架 Marriott 又係呢d咖啡
    所以我要日日落去食早餐呢 呵~~~~
    7. 其實分幾次打 好鬼煩
    好似窒住窒住咁 嘩哈哈哈哈哈~~~~
    8. 當然係88啦 爛呀呢?! 駛咩講 嘩哈哈
    閃~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 5.阿喂果碗粥黎架~泰國粥呀! 哈哈
      6.套杯靚呀~我去食野都會留意佢地d咖啡杯/餐具
      7.我都覺~哈哈哈哈!
      8.哇! 超爛到不能再爛! 88

      表..証明真係太長唔得啦!

      刪除