2016年1月25日 星期一

清萊+清邁自駕遊。Free Walk & Night Market


1月5日 - 1月12日 (清萊+清邁自駕遊8天之旅)


1月5日(星期二)~酒店check in完後..係房休息一陣

hea到17:30就揸車去town行下~距離酒店都唔太遠

棄大路..由小路穿插約9分鐘~到達Uttarakit Road

依個係當地街市..Central Market~去到已經收晒檔
整條街有好多擺賣


天氣乾燥..勁飲水都止唔到喉嚨乾涸~所以買d蜜桔食
椰皇(25B x2..約$11/2個)~依個老闆開椰皇好勁

單係開蓋..都可以殼肉分離~椰水係完全密封椰肉內

即係當地市面~好多賣既原個去殼椰皇果D咁呢




行完再揸車去Night Market~入面好多擺賣檔口

依道買既絲巾好平~d圖案花有d係清邁仲無見過
我地食完飯先再行街
Night Market入面既大型熟食市場~檔口分別排放兩邊

行晒兩邊再決定食咩~點好食物搵位坐..送上再比錢

早去都唔太多人..越晏就越多人~粉紅色位置係表演台
老闆至愛既火鍋~上次華欣食過..依然念念不忘
小炒 & BBQ海鮮食物
 勁多炸物檔~會翻炸..熱辣辣胞卜卜送啤酒一流
"炭爐小火鍋"(100B..約$22)
火鍋料有肉有魚有菜..份量少少地都幾好

 天氣凍凍地..食個小火鍋真係唔錯~加左金不換湯底好香

回港後..有日老闆話係屋企食小火鍋~仲指定要加金不換
老闆至愛..BBQ螄蛤(100B..約$22)
又係老闆至愛..燒魚(140B..約$30)
老闆想飲啤酒..但要揸車~最多飲半杯啦! (90B..約$20)
食晒老闆至愛三寶~我問佢仲想食咩..佢話飽! 夠喎!

之前又話一人叫d~點晒佢like既食物就話夠~衰到呢?!

唔理佢..我點都要食個炸野送啤酒~"炸蝦"(40B..約$9)

整體熟食市場既食物都ok(總消費:470B..約$103)
夜少少開始有表演
越夜越熱鬧
食完四圍行下~另一邊有間泰國菜
除左Night Market..清萊有個Central Plaza

除左店舖..入面都有食店~同埋有間Top Market超市
近town有個好大好高既金牌~入去會湧d人出黎

賣花=黃大仙賣香燭果d人呢

街邊都有小型檔口
1月6日晚宵夜..free walk去金牌附近搵食

點左2個炒河(總消費:80B..約$17.5)

炒得好好味..夠鑊氣又乾身
參考資料 :

1. Central Market (位置 : Uttarakit Road)
2. Night Market (位置 : Chiang Rai Bus Station上方)
3. Central Plaza
(位置 : 公路1往Chiang Rai方向, Phaholyothin Frontage Road..前少少對面係BIG C)

3 則留言:

  1. 笠..又無咗留言喇..
    究竟 blogspot 回應係咪限字數架?!
    係就 set 好個 limit 位啦唔該
    唔好比人打9萬字都比人繼續打落去囉..











































    回覆刪除
    回覆
    1. (都怪你..口水多過浪花! 哈哈)
      笠笠笠又係我呀~~~~~~~~~~~~
      我就黎暈低喇 妳扶得起我嗎?!?!

      我堅愛NIGHT MARKET 總知邊度嘅街邊檔我都鍾意去架
      咁先夠生活化 同埋立立什什好多嘢睇同食 正呀~~

      炸嘢呀 又愛又恨 但兩個人又食唔到咁多囉~
      呀喂真係呢 食哂自己果D就話飽....
      食炸嘢送啤酒.小奧一定係咁架 驚熱氣呀佢 妳有伴啦 嘩哈~~
      半杯酒係d咩丫 嘩哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~
      近town有個好大好高既金牌
      入去會湧d人出黎賣花--> 即係一入到去..d 人會湧出黎叫妳買花嗎?!

      最尾碟炒河粉勁正 我好愛泰底炒河架
      因為有好多菜 妳知啦 如果成碟係河粉會好漏家嘛~
      係咁 一陣再見妳條細豬尾~~~~

      刪除
    2. 五笠..今個星期過得勁快~今年1月又話完啦!
      咩事暈呀? 實係見到我啦! 黎..同你人工呼吸(快)
      NIGHT MARKET好行呀~又多野睇+買..雖然大多差不多
      哈哈! 小奧好攪笑..不過都係架! 心理上好似無咁熱氣
      衰啦! 其實半杯都不能飲~所以一睇就知佢都係唔夠堅定啦
      有呀..金牌位置一入去好似d蟻見到蜜糖咁~我地係咁拎頭
      好快d人又散晒..哈哈!
      個炒河正呀~勁夠鑊氣

      刪除